الجزء 10
الحلقة العاشرة من قصة
???ماضى يخنقنى???
هههههههههههه ضحكة مقززة شيطانية اطلقها حمدى عندما سالته نهلة كيف جئت الى هنا
حمدى بوقاحة وهو يقربها الى حضنها اكثر ...لا ماهو انا زى عفريت العلبة تلاقينى بتطلعلك فى اى وقت وفى اى مكان
نهلة وهى تتلوى بين يديه للتتخلص منه ....سبنى ياحيون بدال ما اصرخ والم الدنيا عليك........سهير على.....
حمدى ....حلو اناعايز الدنيا تتلم علينا دلوقت وبالذات خطيبك عشان يعرفك على حقيقتك
اتسعت عيناها بزهول ...انت عارفف خخطيبى ...........بقلمى سهير على....
حمدى ...ايوة ياحلوة صورتك وصورته منورة زى بتوع السيما فى الجرايد ثم اقترب من شفتاها يريد ان يقبلها ....تصدقى وحشتينى ياموزتى فاكرة يبت كنت ببوسك ازاى وب...تاااوه حمدى عندما قامت نهلة بعضه فى فى يده ثم تخلصت منه عندما افلتها وهو ينظر لاثر عضتها على يدها .....انت حيوان وسافل انا عمرى ماشفت اسفل منك
حمدى والغيظ يقتله ...اه يبنت الكلب ...فشدها من شعرها وقام بصفعها صفعات متتاليه .... اسمعى بقى يحلوة انا عايز 100 الف جنيه لحسن اوديكى فى داهية فاهمه....وبكرة حستناكى وان ماجتيش ومعاكى الفلوس قسما عظما لتشوفى ايام سودة ثم اتجه الى الشباكوقفز منه وتركها تبكى وتنوح وتلطم على خدها .....يامصيبتى يانى اعمل ايه ياربى فى النصيبة ال انا فيها دى يارب ...انا غلطانة انا ????انا لو محترمه مكنتش كلمت حد غريب يارب انا تبت اليك نجينى من الواطى ده ياربى واخذت تبكى بكاء مرير ثم مسحت دموعها وقالت بصوت عالى لنفسها .....لا لا انا لازم احكى لمروان على كل حاجه وال يحصل يحصل ثم قامت لتتوجه الى غرفة مروان لتحكى له وعندما قامت بفتح باب حجرتها شهقت بفزع عندما وجدت نجلاء على الباب تبتسم بخبث لتقوم هذه الاخيرة بدفعها بيدها من صدرهالتعيدها الى الخلف تكون فى وسط الحجرة وتقوم نجلاء بغلق الباب خلفها وتقول لها بتهديد .....مفيش داعى ياحلوةانك تروحى لمروان وتحكيله حاجة واسمعينى كويس عشان تنفذى ال حقولك عليه
نهلة وقلبها ينبض من الخوف ...انتى عايزة منى ايه اوعى سبينى عايزة اخرج
نجلاء عايزة تخرجى تروحى فين يامدام نهلة....تبتلعنهلة ريقهابخوف وتوتر .ثم تكمل نجلاءبعد ان جلست على الفراش واضعة ساق على ساق وتقول بامر انتى لازم تتجوزى مروان اما حبيب القلب حمدى سبيهولى انا حعرف اسكته ازاى
نهلة باستغراب .....طب وانتى حتستفيدى ايه من كده انا كنت فاكرة انك حتطردينى بعد ما سمعتى كل حاجة ........سهير على...
نجلاء ملكيش دعوة دى حاجه تخصنى انتى تنفذى وبس لحسن تروحى فى داهية
نهلة ...وان رفضت
نجلاء.... بابتسامه من جانب شفتيها بثقه وغرور ...مش حتقدرى ترفضى لانى بتليفون صغير ابنك حيموت
وضعت نهلة يدها على فمها بزهول مما سمعته ما هذا هل هذه انسانه التى تقف امامها ام شيطانة سلطها الله عليها بسبب ذنبها الذى اقترفته...لم تسطتع نهلة النطق ...فماذا ستقول؟
........بقلمى سهير على......
نجلاء شاطرة ...السكوت علامة الطاعة ..خلى بالك انا عينى عليكى اى حركه كده ولا كدة حتروحى فى داهية....ثم ربتت على خدها بتهديد وتركتها وانصرفت ...وتسمرت نهلة مكانها فهى فى موقف لا يحسد عليه ماذا تفعل ؟ فهى بين ثعبان وعقرب يريدان ان ينفثو سسمهما فيها ..لم تستطع فعل شئ ال الدموع التى نزلت من عينيها بغزارة
ظلت تناجى اللهان يفرج كربها قامت وصلت لعل الله يتقبلها فقد تابت وانابت ولكن ذنبها مازال يطاردها ...انها تكفر عنه فكل ما يحدث لها تعتبره انتقام من ربها وكانها هى الجانية وليس المجنى عليها ولكن هى تتعترف انها اخطأت خطأ كبير فى حق نفسها وحق اسرتها وتذكرت اسرتها تذكرت والدتها الحنون ترى ماالذى حدث لها بعد مصيبتها واخيها ابراهيم هل يبحث عنها لينتقم منها ??? نبض قلبها بشدةمن الخوف.
........بقلمى سهير على.....
وفى مكان ما كان يجلس ابراهيم اخو نهلة بالقرب من قبر والدته التى توفت بسبب صدمتها فى ابنتها كان ابراهيم يبكى وهو يحدث رو والدتها ويقول لها .... ارتاحى يااما فى نومتك انا لقيتها خلاص الفاجرة ومش حسكت غير لما اروى تربك بدمها الفاجرة ال حطت راسنا فى الطين والخلتنى مش قادر ارفع عينى فى حد بسببها خلاص ياما انالقيتهاوحشرب من دمها واغسل عارى اطمنى ياما بالك حيرتاح حتى لو كان ده اخر يوم فى عمرى????? استنى عليا يافاجرة يومك قرب ...........
هكذا نهلة اصبحت بين ثنايا الرحا الكل عليها ترى ماذا ستفعل وكيف ستنجو من هذا كله؟